piątek, 26 czerwca 2015

Kruche z jabłkmi i truskawkami


Dziś wykorzystałam zamrożone ciasto kruche, które mi czasem zostaje .
Nie mieści mi się we foremce i wtedy je zamrażam.
Czeka na odpowiedni moment ...Taki jak dziś :)




Na podpieczone ciasto rozsmarowałam szklankę przesmażonych jabłek i ułożyłam kilka pokrojonych truskawek. Ciasto przed pieczeniem nakłułam widelcem.
Na wierzch rozłożyłam resztę cienko rozwałkowanego ciasta. Piekłam w prodiżu w foremce  24 cm średnicy przez prawie godzinę.


            Można skorzystać z tego przepisu.
           A może macie swoje sprawdzone przepisy...

18 komentarzy:

  1. Moja mam robi takie kruche ciasto ale tylko z jabłkami. Muszę jej podpowiedzieć, żeby dodała także truskawki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kruche ciasto idealne jest w połączeniu z jabłkami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze ciacho, kruche z owocami :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz Uleńko robię co mi ogród daje ale dziękuję za następny przepis - buziaki śle - Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. W takiej foremce przypomina tartę :)
    Natchnęłaś mnie na jakiś letni wypiek, może i ja coś zmaluję w kuchni :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kruche ciasta, zwłaszcza latem.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kruche z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, świetnie wyglądają takie maleńkie kawałki ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach!! Pozdrawiam weekendowo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię każde ciasto .Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kruche ciasto to moje ulubione. Niewymagajace i proste do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W ciastach chyba chodzi o to, żeby były proste i pyszne! A kruche z owocami to forma doskonała!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...