środa, 25 lutego 2015

Sałatka Waldorf


Składniki :

  • połowa małej sałaty lodowej
  • mały świeży seler
  • 1 jabłko
  • garść winogron ciemnych i jasnych
  • 2-3 łyżki pokruszonych orzechów włoskich
  • majonez połączony ze śmietaną
  • sok z cytryny




Przygotowanie :

  1. Obranego selera zetrzeć na tarce o grubych oczkach
  2. Jabłko obrać (można nie obierać ) i pokroić w kosteczkę, wymieszać z selerem i skropić sokiem z cytryny, by nie ściemniały
  3. Umyte winogrona przekroić na pół, dodać do selera i jabłka, wymieszać
  4. Dodać porwaną dość drobno sałatę, posypać orzechami
  5. Dodać majonez połączony ze śmietaną i dokładnie wymieszać.

                                     Inspiracja "Obiady świąteczne"- R. Pacer

21 komentarzy:

  1. Oj dawno nie jadłam! Kolorowa i smakowita ci wyszła :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. mniamuśna zdrowizna. Ja teraz jestem na sałatkach, bo zrzucam nadwyżkę mojego ciała. Jak leżałam przez miesiąc z moją chorą nogą to mi cztery litery "odrobinę" urosły. Teraz na kolacje jadam wyłącznie sałatki, na obiad wszelkie zupy, a na śniadanie dwa jajka na miękko. Już ma 2 kg za sobą. Tak więc dzięki za nową inspirację do mojego menu. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super..idealna na sniadanie, lubię takie lekkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sałatki warzywne,a to połączenie to wielka smakowitość.Pysznie wygląda Urszulko Twoja sałateczka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jutro mam gości będzie super. Dziękuję :) Jeszcze przepis na śledziki skubnęłam od Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sałatka. Bardzo lubię takie połączenia smakowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze tu takie pyszności..a ja ostatnio leniwa do gotowania..ale może przez to,że za bardzo mi sie nie chce dla jednej Osoby:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. lekka i smaczna, coś dla mnie:) jadłam wersję z rodzynkami, też było pysznie

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nie robiłam i narobiłaś mi wielkiej ochoty - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę ją zrobić , spodobała mi się bardzo. Tyle nowych rzeczy mam do wypróbowania. Ściskam Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie słodko wytrawne sałatki są w naszym guście :) Bardzo fajnie, że są dodane orzechy, które podkręcają walory smakowe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie spróbować, uwielbiam sałatki :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Lekka i pyszna propozycja, a tak z innej beczki nie miałam jeszcze okazji pogratulować Ci uroczej wnusi. Gratulacje i uściski dla Babci, Mamy i Maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wszelkiego rodzaju sałatki, przepis na tą jest bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie sałatki.
    Szybko się robi i jest pyszna. Dzisiaj kupiłam winogrona z RPA, wspaniałe.
    Jutro dodam do sałatki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosta, lekka-idealnie jak idzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna i prosta ;)
    Zapraszam również do mojego bloga <3
    http://fourseasonslittlelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A wiesz Ula, że ja nigdy jej nie jadłam? Chyba trzeba to nadrobić, w końcu to "sławna" sałatka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...