niedziela, 28 kwietnia 2013

Sałatka z gyrosem



Składniki :

  • mała kapusta pekińska
  • papryka czerwona świeża
  • puszka kukurydzy
  • kilka dużych pieczarek
  • keczup, majonez
  • filet z kurczaka- 1 podwójny mały
  • 2-3 ogórki konserwowe
  • cebula, sól, cukier, pieprz
  • przyprawa do gyrosa

Przygotowanie:
  1. Umyte mięso pokroić drobno w kostkę, posypać gyrosem (pozostawić na około 15 min), po tym czasie obsmażyć do miękkości na oleju 
  2. Kukurydzę osączyć, paprykę, cebulę i ogórki pokroić w kostkę
  3. Kapustę pokroić w drobne paseczki i posypać lekko cukrem, by puściła soki- osączyć na sicie
  4. Pieczarki pokroić w kostkę i usmażyć na oleju
  5. Poszczególne składniki sałatki układać w przezroczystym naczyniu, każdą warstwę polewać na przemian majonezem i keczupem, w mojej sałatce na wierzchu ułożyłam mięso z kurczaka.
Ułożenie warstw warzyw zupełnie dowolne.
Sałatka najlepiej smakuje po co najmniej godzinnym schłodzeniu w lodówce :)







18 komentarzy:

  1. robię podobnie, tylko warstwy inaczej układam - pyszna jest ona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Właśnie uświadomiłam sobie, jak dawno jej nie robiłam!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z moich ulubionych sałatek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z moich ulubionych, ale jem ją tylko od święta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Anulo -A to ulubiona sałatka moich dzieci :)
      Mała kuchareczko i Kasiu - moje pociechy tez tak twierdzą:)
      Wiolko Te- to znaczy, że lubisz się nią delektować:)

      Usuń
  6. Witaj-pomysłowo i bardzo ciekawie tu u Ciebie.Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Ja tu zostanę na dłużej - dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne.J.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta, ale jakze smaczna salatka :) przyprawy świata z gyrosem na czele, pomysł na obiad dla całej rodziny z pelnowartosciowymi skladnikami odzywczymi - mieso drobiowe, kapusta, ogorki, papryka i kukurydza - salatka tez pasuje na domówki czy przyjęcia w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jedna z moich ulubionych sałatek! pycha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami taką sałatkę jadam, ale robić sama nigdy nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię taką sałatkę z kurczaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, na prawdę smaczna potrawa, jak i każda inna. Na pewno będę korzystał. Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...